دیگر روش های ثبت شکایت در شرکت داریا همراه پایتخت

  • تماس با شماره تلفن های ۶۶۱۷۲۰۴۲ و یا ۶۶۱۷۲۰۴۶ داخلی ۱۰۱
  • ارسال متن شکایت با موضوع شکایت به  ایمیل info@dariyahamrah.ir  
  • ارسال متن شکایت به صورت پیامک به سامانه 50002015517928
  • مراجعه حضوری به خدمات پس از فروش مرکزی واقع در تهران خیابان جمهوری بازار چارسو طبقه زیر همکف شماره A 50  و دریافت و تکمیل فرم شکایت و تحویل به مسئول خدمات پس از فروش شرکت داریا همراه

مراحل رسیدگی

بعد از دریافت شکایت از یکی از روش های فوق متن شکایت برای رسیدگی به مدیریت بخش خدمات پس از فروش و مدیریت شرکت داریا همراه پایتخت ارسال می شود .

بعد از دریافت شکایت با مشتری تماس گرفته می شود و توضیحات احتمالی بیشتر از مشتری دریافت می شود .

روند رسیدگی حدود ۲ روز کاری می باشد .