چنانچه قصد خرید محصولات  با گارانتی داریا همراه  را دارید نکات درج شده در این صفحه را با دقت مطالعه کنید .

خدمات پس از فروش شرکت داریا همراه بابت مشکلات احتمالی در  هنگام ساخت محصول می باشد .

خرید محصولات با گارانتی داریا همراه به منزله پذیرفتن تمامی موارد ذیل می باشد.

1- در هنگام مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش  همراه داشتن کارت گارانتی و جعبه محصول الزامی است .

2- برای دریافت خدمات فاکتور خرید و کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی ) الزامی می باشد .

3- مشخصات محصول ( مدل ، شماره سریال ) با اطلاعات درج شده در کارت گارانتی مطابقت داشته باشد .

4- شروع و پایان گارانتی از تاریخ درج شده بر روی کارت گارانتی محاسبه می شود .

5- در تمامی مراحل هزینه حمل و نقل ( ارسال و  دریافت ) محصول  بر عهده مشتری می باشد.

6- شرکت داریا همراه هیچ مسئولیتی بایت حفظ اطلاعات کاربر ندارد و پشتیبان گیری از اطلاعات مربوط به خود کاربر است .

7- پیکسل سوخته در صفحه نمایش جزو گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشد .

8- لوازم جانبی از قبیل شارژر ، کابل ، هندفون ، کارت حافظه و غیره … جزو گارانتی نمی باشد.

مواردی که دستگاه را از گارانتی خارج می کند :

1- هر گونه آثار ضربه یا رطوبت در ظاهر و داخل دستگاه

2- هر گونه آسیب  فیزیکی ، نفوذ مایعات ، مواد شیمیایی ، رطوبت ، نفوذ گرد و غبار ، آتش سوزی

3- هر گونه شکستگی یا آسیب در انتقال کالا توسط شرکت های حمل و نقل ، پیک یا پست و …

4- هر گونه شکستگی ، خرابی یا از کار افتادن درگاه شارژ ، درگاه سیم کارت ، سوکت هندفون ، دکمه ها ، دوربین ، فلش

5- تغییر رنگ یا وجود سایه در صفحه نمایش که در اثر استفاده نامناسب ، فشار یا ضربه بوجود می آید

6- استفاده از لوازم جانبی متفرقه و آسیب رساندن به دستگاه  و یا  هر گونه صدمه از بابت نوسانات برق

7- باز کردن ، تعمیر ، بررسی دستگاه توسط افراد غیر کارشناس و خارج از شرکت داریا همراه

8- جیلبرک یا نصب هرگونه نرم افزار مخرب یا استفاده از نرم افزار های متفرقه خارج از نرم افزارهای موجود در استور پیش فرض تلفن همراه

9- در دسترس نبود اطلاعات اپل ایدی ست شده در آیکلود آیفون و یا اطلاعات اکانت جیمیل در هنگام مراجعه به شرکت

نکات مهم :

1- انقضا تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش می باشد.

2- کارت گارانتی فقط یکبار برای هر محصول صادر می شود ، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، خدمات پس از فروش بدون کارت گارانتی و جعبه گوشی امکان پذیر نیست .

3- باتری محصولات جزو لوازم مصرفی می باشد و در مدت زمان استفاده دچار استهلاک و کاهش کیفیت می شود ، عدم رعایت نکات مهم در استفاده درست باعث بروز مشکل در باتری یا تغییر شکل ظاهری آن می شود ، با توجه به این توضیحات باتری شامل گارانتی نمی باشد.

4- سرقت یا گم شدن دستگاه جزو خدمات پس از فروش نمی باشد .

 نکته بسیار مهم :

محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندارد شرکت تولید کننده آزمایش می شود ، این به منزله ضد آب بودن یا مقاوم دربرابر هر گونه صدمه از بابت مایعات ، رطوبت یا گرد و غبار نیست . هر گونه آسیب از این بابت بر محصولات مقاوم در برابر آب باعث خروج دستگاه از گارانتی می شود .

روند تعویض محصول :

نوکیا و سامسونگ : در صورت تشخیص تکنسین شرکت داریاهمراه به تعویض گوشی این پروسه حدود 20 روز کاری زمان می برد .

آیفون : در صورت بروز مشکل و تشخیص تکنسین شرکت داریا همراه به تعویض محصول ، دستگاه از مشتری تحویل گرفته می شود و برای تعویض به شعب شرکت اپل در خارج از ایران ارسال می شود مدت زمان این روند با توجه به شرایط حدود ۳۰ روز کاری می باشد .

در پروسه تعویض کالا ممکن است کالای جدید با پارت نامبر متفاوت در هنگام خرید تعویض شود .

( از نظر کیفیت سخت افزاری هیچ تفاوتی ببین پارت نامبرهای موجود نیست و این تفاوت به دلیل تعویض آیفون در شعب خاصی از اپل در کشورهای در دسترس شرکت داریا همراه می باشد .)

بعد از تعویض دستگاه ، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد .

لوازم جانبی جزو گارانتی نمی باشد و به هیچ عنوان لوازم جانبی مشمول تعویض نمی شوند .