داریا همراه پایتخت محصولات اپل ، سامسونگ و نوکیا که توسط این شرکت به صورت رسمی وارد کشور شده باشد را به مدت 18 ماه بابت هر گونه خرابی قطعه و اجرت گارانتی می نماید .

چنانچه قصد خرید محصولات  با گارانتی داریا همراه  را دارید نکات درج شده در این صفحه را با دقت مطالعه کنید .

خدمات پس از فروش شرکت داریا همراه بابت مشکلات احتمالی در  هنگام ساخت محصول می باشد .

ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است :

1- نگهداری و استفاده ناصحیح و هر گونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی

2- خرابی در اثر استفاده از هرگونه شارژر و باطری و لوازم جانبی تایید نشده از سوی شرکت

3- اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هر گونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز

4- هر نوع ضربه خوردگی و هر گونه تماس با مایعات و رطوبت

5 – تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه ( IMEI ) در کارت گارنتی و یا در گوشی

6- نصب هر گونه نرم افزار و برنامه که مورد تایید شرکت نمی باشد .

7- جیلبرک در سیستم عامل IOS و یا روت کردن در سیستم عامل اندروید

توجه

  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل ، سایش ، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد .
  • شرکت مسئو لیتی در قبال عملکرد اپلیکیشن ها ندارد.
  • همراه داشتن فاکتور معتبر ممهور به مهر فروشگاه ، کارت ملی ، جعبه ، لوازم جانبی گوشی و کارت گارانتی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است .
  • شرکت داریا همراه هیچ مسئولیتی بابت حفظ اطلاعات کاربر ندارد و پشتیبان گیری از اطلاعات مربوط به خود کاربر است .
  • لوازم جانبی از قبیل شارژر ، کابل ، هندفون ، کارت حافظه و غیره … جزو گارانتی نمی باشد.
  • در دسترس نبود اطلاعات اپل ایدی ست شده در آیکلود گوشی های آیفون و یا اطلاعات اکانت سامسونگ یا جیمیل در گوشی های سامسونگ و نوکیا در هنگام مراجعه به شرکت

نکات مهم :

1- انقضا تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش می باشد.

2- کارت یا برچسب گارانتی فقط یکبار برای هر محصول صادر می شود ، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، خدمات پس از فروش بدون کارت یا برچسب گارانتی و جعبه گوشی امکان پذیر نیست .

3- برای ارسال گوشی از شهرستان هایی که فاقد نمایندگی است از پست پیشتاز استفاده کنید ، در هنگام ارسال ایراد گوشی جداگانه یاداشت شود و با کپی کارت ملی و فاکتور خرید همراه با لوازم جانبی در جعبه گوشی قرار داده شود و با ایمن سازی کامل تحویل پست داده شود . شرکت داریا همراه مسئولیتی در برابر بسته بندی مشتری و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد .

4- باتری محصولات جزو لوازم مصرفی می باشد و در مدت زمان استفاده دچار استهلاک و کاهش کیفیت می شود ، عدم رعایت نکات مهم در استفاده درست باعث بروز مشکل در باتری یا تغییر شکل ظاهری آن می شود ، در این شرایط باتری شامل گارانتی نمی باشد.

5- سرقت یا گم شدن دستگاه جزو خدمات پس از فروش نمی باشد .

 نکته بسیار مهم :

محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندارد شرکت تولید کننده آزمایش می شود ، این به منزله ضد آب بودن یا مقاوم دربرابر هر گونه صدمه از بابت مایعات ، رطوبت یا گرد و غبار نیست . هر گونه آسیب از این بابت بر محصولات مقاوم در برابر آب باعث خروج دستگاه از گارانتی می شود .

روند تعمیر یا تعویض محصول :

آیفون :

مشکل توسط تکنسین شرکت داریا همراه بررسی و گوشی در قبال رسید از مشتری دریافت می شود .

با توجه به شرایط درج شده در این صفحه ، اگر گارانتی گوشی معتبر باشد ، گوشی آیفون برای تشخیص ، تعمیر یا تعویض به نماینده اپل در خارج از ایران ارسال می شود .

مطابق با تشخیص کارشناس اپل گوشی تعمیر ، تعویض و یا مرجوع می شود .

این پروسه برای محصولات اپل حدود 30 روز کاری می باشد.

در پروسه تعویض کالا ممکن است کالای جدید با پارت نامبر متفاوت در هنگام خرید تعویض شود .

( از نظر کیفیت سخت افزاری هیچ تفاوتی ببین پارت نامبرهای موجود نیست و این تفاوت به دلیل تعویض آیفون در شعب خاصی از اپل در کشورهای در دسترس شرکت داریا همراه می باشد .)

بعد از تعویض دستگاه ، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد .

سامسونگ :

مشکل توسط تکنسین شرکت داریا همراه بررسی و گوشی در قبال رسید از مشتری دریافت می شود .

با توجه به شرایط درج شده در این صفحه ، اگر گارانتی گوشی معتبر باشد ، گوشی سامسونگ برای تشخیص ، تعمیر یا تعویض به کارشناس  ارسال می شود .

مطابق با تشخیص کارشناس سامسونگ گوشی تعمیر ، تعویض و یا مرجوع می شود .

این پروسه برای محصولات سامسونگ حدود 20 روز کاری می باشد .

بعد از تعویض دستگاه ، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد .

نوکیا :

مشکل توسط تکنسین شرکت داریا همراه بررسی و گوشی در قبال رسید از مشتری دریافت می شود .

با توجه به شرایط درج شده در این صفحه ، اگر گارانتی گوشی معتبر باشد ، گوشی نوکیا برای تشخیص ، تعمیر یا تعویض به کارشناس  ارسال می شود .

مطابق با تشخیص کارشناس نوکیا گوشی تعمیر ، تعویض و یا مرجوع می شود .

این پروسه برای محصولات نوکیا حدود 20 روز کاری می باشد .

بعد از تعویض دستگاه ، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد .